منتدى فتكات
لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات فيها ايادى بالخير ممدودة، و بناتها بينادولك يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!
منتدى فتكات
لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات فيها ايادى بالخير ممدودة، و بناتها بينادولك يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!
منتدى فتكات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الف مبروك المنتدى جميل جدا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
العيناء المرضية
فتكات جديدة

الف مبروك المنتدى جميل جدا Empty
مُساهمةموضوع: الف مبروك المنتدى جميل جدا   الف مبروك المنتدى جميل جدا Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 10, 2011 6:23 pm

الف مبروك المنتدى جميل جدا ونشالله ربي بيحققلك كل احلامك يارب[right][b]
اخت فى الله
فتكات جديدة

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك المنتدى جميل جدا   الف مبروك المنتدى جميل جدا Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 10, 2011 9:16 pm

مبرووووووووووووووووووووووووووووووك يا قمر

وواحشانى جدا فينك مش باينة لية

و من نجاح لنجاح
العيناء المرضية
فتكات جديدة

مُساهمةموضوع: رد: الف مبروك المنتدى جميل جدا   الف مبروك المنتدى جميل جدا Icon_minitimeالإثنين أغسطس 15, 2011 7:31 am

اهلا حبيبتي بس انا مو صاحبة المنتدى صاحبة المنتدى نور الهدى وانا عضوة بس عندها لكن هي كرمتني الله يزيها الخير بس انا عنجد بعتزر مابقدر على الادارة ياريت تعفيني يا نور لاني مو فاضيي وماعندي وقت وبخاف اقصر معك على العموم لفتة حلوة منك جزاك الله كل خير

الف مبروك المنتدى جميل جدا
صفحة 1 من اصل 1